سوشل میڈیاشوبز کی خبریں

خا ن صاحب عوام پوچھ رہی ہے اب تھوڑا سا گھبرا لیں؟ وینا ملک

وزیر اعظم عمران خان کے یوں تو کئی سیاسی نعرے اور وعدے عوام کو بہت پسند ہیں اور ان کے ایسے نعروں اور باتوں پر سوشل میڈیا پر چرچے بھی ہوتے رہتے ہیں۔

 

 گزشتہ چند ماہ سے وزیر اعظم عمران خان کا بیان ’آپ نے گھبرانا نہیں ہے‘ خوب وائرل ہو رہا ہے اگرچہ وزیر اعظم عمران خان نے ’گھبرانا نہیں ہے‘ کا جملہ اپنے متعدد خطبات میں استعمال کیا تاہم ان کا یہ جملہ اس وقت عوام میں مقبول ہوا جب کورونا کی وبا کے حوالے سے انہوں نے قوم سے خطاب کیا تھا۔

عمران خان نے ’گھبرانا نہیں ہے‘ کا جملہ بطور وزیر اعظم اپنے پہلے قوم سے خطاب میں بھی استعمال کیا تھا اور اس کے بعد وہ مختلف مواقع پر ملک کے مشکل حالات کے وقت مذکورہ جملہ بولتے دکھائی دیئے

تاہم ان کے اس جملے نے اس وقت سب سے زیادہ شہرت حاصل کی جب مارچ میں انہوں نے کورونا کی وبا سے متعلق قوم سے خطاب کرتے ہوئے قوم کو کہا تھا کہ جب ان میں کورونا کی علامات ہوں تو وہ اس کا ضرور ٹیسٹ کروانے جائیں ساتھ ہی انہوں نے عوام کو ہدایت کی تھی کی ’انہیں سب سے پہلے گھبرانا نہیں ہے۔

وزیر اعظم کے اسی جملے پر سوشل میڈیا اسٹارز اور خصوصی طور ٹک ٹاک اسٹارز نے متعدد ویڈیوز بھی بنائی

تاہم اب پٹرول کی قیمتیں بڑھنے پر پی ٹی آئی کی سپورٹر اداکارہ و میزبان وینا ملک نے بھی وزیراعظم کو مذکورہ جملے طنز کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ خان صاحب عوام پوچھ رہی ہے اب تھوڑا گھبرا لیں؟

پٹرول کی قیمتیں بڑھانے پرجہاں عوام کی جانب سے وزیراعظم کو تنقید کا نشانہ بنایا جا رہا ہے وہیں معروف شخصیات بھی وزیراعظم کو طنز کا نشانہ بنا رہی ہیں

اداکارہ وینا ملک نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر وزیراعظم کو محاطب کرتے ہوئے طنز کا نشانہ بنایا کہا کہ خان صاحب عوام پوچھ رہی ہے اب تھوڑا گھبرا لیں؟

اس سے قبل نجی ٹی وی شو کے میزبان فہد مصطفیٰ کا کہنا تھا کہ جناب عمران خان میں جانتا ہوں کہ ملک چلانا آسان کام نہیں ہے لیکن کیا ہوا (یہ کوئی راکٹ سائنس نہیں) آپ ہمیں بتاتے رہے جب آپ حزب اختلاف میں تھے۔ فہد مصطفی کا مزید کہنا تھا کہ مجھے بتائیں کہ کیا میں نے آپ کو ووٹ دے کر صحیح فیصلہ کیا ہے؟

جبکہ اینکر پرسن جنید سلیم نے حکومت کو تنقید کا نشانہ بنایا اور وزیراعظم عمران خان کو استعفیٰ دینے کا کہہ دیا، جنید سلیم کا کہنا تھا کہ خان صاحب آپکے لیے ایک آفر ہے استعفی دو اور گھر جاؤ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button